تخطى إلى المحتوى الرئيسي

الكتل

تجاوز التنقل

التنقل

  • الصفحة الرئيسية

    • صفحات الموقع

      • مقرراتي الدراسية

      • الوسوم

      • ملفدليل الولوج

      • رابط الكترونيCours Formation

      • ملفدليل مبسط حول استعمال المنصة

      • ملفدليل الأستاذ

    • مقرراتي الدراسية

    • المقررات الدراسية

      • Faculté Lettres et Langues

        • Département de Langue et Littérature Arabes

        • Département de Langue et Littérature Françaises

        • Département de Langue et littérature anglais

          • Am. Civ.

          • Eng. Gr.

          • W..E

          • Wr.E

          • Phont

          • EssWri

          • WR

          • F322

          • ICCT

          • W.E_L1

          • E.W

          • RSS

            • عام

            • Introduction to Reading

            • The Five Steps of the Reading system

            • Reading for Levels of Meaning

              • صفحةObjectives

              • صفحةReading for Levels of Meaning

              • إختيارRead and tell !

              • واجبReading models

            • Levels of Reading

            • The Reading Models

            • The Reading Process

            • Reading Purposes

            • Speed Reading

            • Check your understanding !

      • الوسائط البيداغوجية

      • Faculté Sciences Sociales et Humaines

      • Faculté Droit et Sciences Politiques

      • Cellule de Télé-Enseignement

      • Formation

  • اغلاق
    تبديل إدخال البحث
  • العربية ‎(ar)‎
    • English ‎(en)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • العربية ‎(ar)‎
  • Log in
Logo

Reading Skills and S ...

اغلاق
تبديل إدخال البحث
Sites d'Université طي توسيع
Université setif2 Faculté Sciences Sociales et Humaines Faculté Droit et Sciences Politiques Faculté Lettres et Langues Revue électronique Bibliothèque Centrale
  1. المقررات الدراسية
  2. Faculté Lettres et Langues
  3. Département de Langue et littérature anglais
  4. RSS
  5. Reading for Levels of Meaning
  6. Reading models

Reading models

متطلبات الإكمال
فتحت: الاثنين، 19 مارس 2018، 12:00 AM
تستحق: الاثنين، 26 مارس 2018، 12:00 AM

In this section, learners are invited to write six sentences that explain the literal meaning, the implied meaning, and the inferred meaning.

11.jpg   Université Setif2 EL Hidhab

22.png  N°tel:036-66-11-25

44.png  pgsetif2@ univ-setif2.dz

_______________________________________________________________________________

©  Université Setif2 EL Hidhab Setif

 

ملخص الاحتفاظ بالبيانات